-
1. Gdje je moja narudžba?
Period dostave narudžbe je od 2-7 radnih dana, s tim što se može očekivati i ranije, u roku od dan ili dva. Ukoliko narudžbu predate kao registrirani korisnik, Vašu narudžbu ćete moći vidjeti u svom nalogu. U normalnim poslovnim okolnostima, sve narudžbe napravljene do 12h (podne) biti će spakiranje i predane kurirskoj službi istog dana. Sve narudžbe napravljene poslije tog perioda će biti poslane sljedeći radni dan. U danima visoke frenkvencije, može doći do malog kašnjenja u slanju. Vikendom se narudžbe ne šalju. Nakon potvrđene narudžbe ćete dobiti e-mail sa potvrdom, a nakon toga ćete dobiti još jedan e-mail sa informacijom kada je paket predan kurirskoj službi.
-
2. Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Kada Vaš paket bude predan kurirskoj službi, dobiti ćete e-mail sa obavještenjem i tu će se nalaziti link koji vodi direktno na sajt naše kurirske službe GLS, gdje ćete vidjeti broj paketa i status narudžbe. Na tom linku postoji opcija izmjene adrese ukoliko je potrebno.
-
3. Da li se plaća dostava i da li se dostava vrši samo za određene gradove?
Za sve narudžbe do 40€, dostava se naplaćuje 6€. Za sve narudžbe 40€ i više, dostava je besplatna. Dostava se vrši na teritoriju cijele Republike Hrvatske. Na žalost ne dostavljamo u druge zemlje.
-
4. Da li postoji dostava danas za danas?
Dostava istog dana nije moguća, potrebno je minimum jedan dan kako bi paket bio predan kurirskoj službi.
-
5. Koji su načini plaćanja i da li mogu da platim uplatnicom?
Postoje dva načina plaćanja: bankovnom karticom prilikom izrade narudžbe ili plaćanje pouzećem u gotovini, tj. plaćanje kuriru na licu mjesta prilikom dostave. Plaćanje uplatnicom nije moguće. Plaćanje u gotovini je moguće samo EUR valuti.
-
6. Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvode kupljene putem internet prodaje?
Proizvode je moguće vratiti u roku od 14 dana, SAMO ukoliko nisu otvarani i nisu korišteni. Ukoliko jesu, nažalost povrat proizvoda ne možemo prihvatiti. Proizvode možete zameniti proizvodom iz iste cjenovne kategorije ili možete vratiti narudžbu, za što Vam refundiramo cijeli iznos. Bilo da želite zamjenu ili odustajete od narudžbe, potrebno je da nas kontaktirate na office@thebodyshop.hr . Potrebno je popuniti reklamacijski list i poslati ga na adresu koju ćemo Vam dostaviti, zajedno sa proizvodima koje vraćate. Nakon provjere svih proizvoda, biti ćete kontaktirani za daljnje korake.
-
7. Šta da radim ako primim oštećen paket ili proizvode?
Prilikom prijema paketa dobro obratite pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. Ukoliko je dostavljen oštećen paket, istog momenta možete vratiti kuriru, tj. odbiti pošiljku. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo Vas da nas odmah kontaktirate na office@thebodyshop.hr , najkasnije u roku od 2 dana, kako bismo pravovremeno mogli reagirati i kako bi bili u mogućnosti da Vam zamijenimo proizvode ili vratimo novac.
-
8. Da li je moguće unijeti više adresa za dostavu u jednoj narudžbi?
Više adresa za dostavu u jednoj narudžbi nije moguće. Ukoliko želite da proizvodi budu dostavljeni na više adresa, potrebno je napraviti više narudžbi sa željenim adresama.
-
9. Gdje nas možete pronaći?
Naši maloprodajni objekti se nalaze u Zagrebu na dvije lokacije : Arena Centar - Vice Vukova 6 I Bogovićeva 5
-
10. Mogu li koristiti The Body Shop proizvode u trudnoći?
Proizvodi se mogu koristiti i tijekom trudnoće, osim ako na ambalaži nije drugačije navedeno. Koristimo prirodne sastojke koji osiguravaju sigurnu upotrebu. Ako niste sigurni da li je proizvod siguran, naš je savijet da se prvo obratite Vašem liječniku.
-
11. Imaju li prozvodi rok trajanja?
Nakon otvaranja proizvoda, rok trajanja je do godinu dana. Svaki proizvod ima simbol male, poluotvorene posude, sa brojem koji nam govori koliko mjeseci možemo koristiti otvoreni proizvod.
-
12. Mogu li otkazati narudžbu?
Naravno, ukoliko želite otkazati narudžbu, molimo Vas da nas kontaktirate odmah, na office@thebodyshop.hr , kako bismo na vrijeme otkazali Vašu narudžbu.